سخت افزارهای امروزی و حتی کنسولهای بازی، عمدتاً برای رندر حداکثر 240 فریم در ثانیه طراحی شدهاند. اگر چه چشم انسان نیز دارای محدودیت در شناسایی تعداد فریمهای به نمایش درآمده بوده و میتوان گفت که حداکثر 120 فریم در ثانیه برای ما کاملاً مناسب و کافی است، اما سازندگان بازی و سخت افزار، این مسئله را به یک ابزار تبلیغاتی مبدل کرده و اینک برای اولین بار با یک بازی جدید و مدرن (DOOM Eternal) با امکان رسیدن به نرخ 1000 فریم در ثانیه روبرو هستیم!
آموزشی گیم وآی تی فریم ,ثانیه ,بازی ,1000 فریم ,doom eternal منبع
درباره این سایت