God of War مثالی‌ عالی از تفاوت بین مایکروسافت و سونی

"ترجمه شده از وبسایت kotaku"

تقریبا یک سال پیش بود که Phil Spencer مدیر بخش Xbox با رسانه‌های مختلف درباره‌ی آینده‌ی قلمرو سبز دنیای بازی به گفتگو پرداخت. مشکل اساسی این بود که مدل تجاری توسعه بازی‌ها در حال تغییر بود و با اینکه بازی‌های تک نفره و داستان محور همچنان مهم بودند اما اختصاص بودجه برای ساخت این گونه بازی‌ها به سختی قابل توجیه بود.

تا حدی می‌توان گفت Xbox Game Pass برای مقابله با این مشکل طراحی شده بود. با ارائه راهکار پرداخت به صورت اشتراک ماهانه، کاربران دیگر مجبور نبودند که هزینه‌ی یک بازی را به صورت کامل و مستقیم پرداخت کنند. در عوض مایکروسافت می‌توانست نه تنها بر روی بازی‌هایی همچون Forza و Sea of Thieves بلکه بر روی یک بازی تک‌نفره بزرگ دیگر نیز سرمایه‌گذاری کند.


آموزشی گیم وآی تی پرداخت ,بازی ,مایکروسافت ,مثالی‌ عالی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت موسسه حسابداری خبره اندیشان (دی) پوشاک زنانه و مردانه ریمیکس ناب معرفی سیستم های تهویه مطبوع ، برودت صنعتی و .. ارزان سرا عرشه فولادی ابتکاربنا کانتر بازان