طرز تهیه همبرگر

همبرگر,hamberger,طرز تهیه همبرگر,دستور پخت همبرگر, ilfv'v

همبرگر یکی از غذاهای خوشمزه و فوری است که نامش از زبان آلمانی گرفته شده است. مواد اصلی همبرگر عبارتند از گوشت گاو و برخی چاشنی ها که این غذا به صورت ساندویچ با مخلفاتی مانند خیارشور و گوجه فرنگی سرو می شود. همبرگر را می توان به دو روش سرخ شده و کباب شده طبخ کرد. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۴ نفر همبرگر تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه همبرگر در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم همبرگر

گوشت چرخ کرده

۶۰۰ گرم

آرد سوخاری

۲ قاشق غذاخوری

پیاز

۱ عدد

سیر

۲ عدد

تخم مرغ

۱ عدد

فلفل سیاه

به میزان لازم

نمک

به میزان لازم


دستور پخت و طرز تهیه

نکته مهم در مورد گوشت همبرگر این است که بهتر است از گوشتی که مقداری چربی دارد استفاده نمایید. برای شروع گوشت چرخ کرده را روی یک سطح صاف پهن می کنیم. حالا پیاز را رنده می کنیم و آبش را به طور کامل می گیریم.

سپس پیاز آب گرفته را روی گوشت چرخ کرده می ریزیم. در مرحله بعد سیر را له می کنیم و مانند پیاز به گوشت اضافه می کنیم. حالا تخم مرغ را نیز روی گوشت می شکنیم و مقداری نمک و فلفل سیاه روی مواد می ریزیم.

مواد را خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. مانند مایه کباب کوبیده باید گوشت همبرگر را خوب ورز دهیم. پس از اینکه گوشت را خوب ورز دادیم مجددا آن را با کف دست پهن می کنیم و آرد سوخاری را روی گوشت می ریزیم.

کم کم آرد را اضافه می کنیم و شروع به ورز دادن گوشت می کنیم تا بافت گوشت کمی سفت تر شود. در صورتی که گوشت شل بود مقدار آرد سوخاری را کمی بیشتر می کنیم. البته استفاده از آرد زیاد باعث می شود که همبرگر ما در پایان کار سفت شود.

حالا گوشت را به ۴ قسمت تقسیم می کنیم و هر قسمت را مانند دایره حالت می دهیم. پس از اینکه همبرگرها را شکل دادیم آنها را به مدت حداقل ۱ ساعت داخل فریزر قرار می دهیم. در مرحله بعد همبرگر ها را می توانیم در روغن سرخ کنیم یا روی کباب پز کباب کنیم.

در پایان پس از اینکه همبرگر ها را آماده کردیم به تعداد همبرگرها نان مخصوص همبرگر آماده می کنیم. سپس نان ها را با خیارشور ، کاهو ، گوجه فرنگی و همبرگر پر می کنیم و سپس با سس مورد علاقه خود ( معمولا سس مایونز ) همبرگر را سرو می کنیم.


علی ملی همبرگر ,کنیم ,گوشت ,مواد ,تهیه ,پیاز ,تهیه همبرگر ,گوشت همبرگر ,کنیم حالا ,میزان لازم ,فلفل سیاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سرطـــــــــــــــــان مـــــــــاندنی نــــــــیست بزرگترین تولید انواع ارقام نهال گردو، بادام و میوه طاها دانلود - دانلود فیلم 2017 جدید ، انیمیشن 2017 دانلود بازی برای رایانه همه چی موجوده فروشگاه اینترنتی دوزین کالا الان بخر تحویل بگیر یکم بیشتر بمون مرکز پرستاری مراقبتی توان سلامت